JR-spot U14

JR-spot U14

14/05/2026 - JR-spot voor U14-teams

Vandaag gingen we met 6 bijtjes naar Gent voor het Junior-Spot Toernooi.

Met een mix van ervaren en enkele nieuwe spelers merken we al snel dat we een stevige mismatch hebben met de rest van de divisie. We kunnen over iedere match eigenlijk zo goed als hetzelfde zeggen: We blazen onze tegenstand volledig weg met ons flitsende spel, harde defense en precieze passing! Gentle 1 en 2 gaan met 10-1 en 14-0 ten onder.

Na een regenachtige eetpauze ondergaan Frizzly Bears en Wapidisc hetzelfde lot met 14-1 en 15-4.

Een dikke proficiat vooral aan Niene en Gaston die zeker niet moesten onderdoen voor onze ervaren rotten!

coach Tom